Πέμπτη 1 Μαρτίου 2012

«Θα βγώ έξω με την καραμπίνα και όποιον πάρει ο Χάρος» [βίντεο]

«Έφτασα σε αυτό το σημείο επειδή είμαι άφραγκος, επειδή έχω δύο παιδιά που δεν μπορώ να τα κοιτάξω στα μάτια κι επειδή έχω βάλει υποθήκη το σπίτι μου. Θέλετε κι άλλα;». Είναι τα λόγια του 52χρονου ένοπλου που παραμένει «ταμπουρωμένος» στο εργοστάσιο στην Κομοτηνή από όπου απολύθηκε κρατώντας δύο ομήρους.

Όπως ο ίδιος είπε σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχε με δημοσιογράφο του protothema.gr:
«Ήρθα εδώ να συζητήσω και να πάρω την δουλειά μου πίσω, όμως τα πράγματα πήραν άλλη τροπή». Αναφερόμενος στον πρώην εργοδότη του ο δράστης, δήλωσε πως «με κοροϊδεύει συνέχεια, μου έλεγε πως θα μου βρει δουλειά σε εργοστάσια του εξωτερικού, αλλά τίποτα. Ούτε αποζημίωση δεν μου έχει δώσει».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...