Τετάρτη 14 Μαρτίου 2012

Η απάντηση Παπαγεωργόπουλου με αποδείξεις...

Σχετικά με όσα ελέχθησαν κατά τη συνεδρίαση στο Δημοτικό Συμβούλιο Θεσσαλονίκης για τον «Ισολογισμό του 2010», ο κ.Β. Παπαγεωργόπουλος έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Ενώ βάσει του Νόμου έπρεπε ο Ισολογισμός του 2010 να παρουσιασθεί μέχρι τις αρχές του Οκτωβρίου 2011, η σημερινή Διοίκηση του Δ.Θ. επέλεξε για προφανείς λόγους να τον παρουσιάσει με μεγάλη καθυστέρηση μόλις σήμερα, με πλήθος μάλιστα παραπλανητικών στοιχείων και προσβλητικών εκφράσεων.

Έφθασε στο σημείο να αμφισβητήσει και τη λειτουργία «διπλογραφικού» συστήματος στον Δ.Θ., όταν γιʼ αυτό υπάρχει έγγραφη βεβαίωση της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, όταν υπάρχει «θεώρηση» στα βιβλία του διπλογραφικού στον Δ.Θ. Οικονομικής Επιθεωρήτριας που ήλεγξε τον Δ.Θ., όταν υπάρχουν ενυπόγραφες βεβαιώσεις Ορκωτών Ελεγκτών από το έτος 2002 μέχρι και το 2009 για την λειτουργία «διπλογραφικού» συστήματος από τις οικονομικές υπηρεσίες του Δήμου!

«Διπλογραφικό» σύστημα που θα πρέπει να τονισθεί ότι δεν υπάρχει ακόμη σε καμία υπηρεσία του Ελληνικού Δημοσίου, οι οποίες και λειτουργούν ακόμη με το «απλογραφικό» σύστημα!

Συστήματα, που βεβαίως δεν μπορούν να ανακαλύψουν πλαστογραφίες, βάσει των οποίων γινόταν οι υπεξαιρέσεις που ανεκάλυψε και απεκάλυψε η Διοίκησή μου τον Φεβρουάριο του 2008!

Για το συγκεκριμένο θέμα του «διπλογραφικού», επειδή επάνω σε αυτό έχει στηρίξει η σημερινή Διοίκηση την προσπάθεια κατασυκοφάντησης της δικής μου Διοίκησης, αναφέρω τελείως τηλεγραφικά τις ενέργειες του Δ.Θ. για την εγκατάσταση του συστήματος αυτού από το έτος 1999:

1. Ομόφωνη Απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου υπ’ αριθ. 1039/15-7-99, με την οποία εγκρίθηκε η σύναψη συμβάσεων μισθώσεως έργου «για την αντιμετώπιση των αναγκών που θα προκύψουν από την Εφαρμογή του Διπλογραφικού Λογιστικού Συστήματος».

2. Ομόφωνη Απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου αριθ. 309/4-2- 2000 με την οποία εγκρίθηκε η σύναψη συμβάσεων μίσθωσης έργου, σύμφωνα με το άρθρο 6 του Ν.2527/97 «με επιστημονικό και ειδικευμένο προσωπικό για την εφαρμογή του Διπλογραφικού Λογιστικού Συστήματος, σύμφωνα με το Π.Δ. 315/99». Η απόφαση αυτή εγκρίθηκε από το Υπουργείο Εσωτερικών και με την αρ. 22487/29-6-2000 απόφαση του Γεν. Γραμματέα της Περιφέρειας έγινε η κατανομή των θέσεων.

3. Ομόφωνη Απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου υπ’ αριθ. 644/28-3-2001 με την οποία ορίζονται τα μέλη για τη συγκρότηση επιτροπής απογραφής και αποτίμησης των περιουσιακών στοιχείων του Δήμου, ενόψει εφαρμογής του Διπλογραφικού Λογιστικού Συστήματος.

4. Ομόφωνη απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου υπ’ αριθ. 2140/19-11-2001 με την οποία εγκρίνει την ανάθεση εργασίας «παροχής λογιστικών υπηρεσιών εφαρμογής και υποστήριξης του Διπλογραφικού Λογιστικού Συστήματος στην Εταιρία «ΟΡΘΟΛΟΓΙΣΜΟΣ Ε.ΓΊ.Ε Σύμβουλοι Επιχειρήσεων».

5. Απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου υπ’ αριθ. 1466/13-6-2002 με την οποία εγκρίνει την «προμήθεια μηχανογραφικού εξοπλισμού και την παραχώρηση δικαιώματος χρήσης λογισμικού για την εφαρμογή του Διπλογραφικού Συστήματος».

6. Απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου υπ’ αριθ. 558/18-3-2004, με την οποία εγκρίνει την
ανάθεση εργασίας «παροχής λογιστικών υπηρεσιών εφαρμογής και επίβλεψης του Διπλογραφικού Λογιστικού Συστήματος για τα οικονομικά αποτελέσματα και μεγέθη του Δήμου έτους 2004».

7. Απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου υπ’ αριθ. 477/24-2-2005 με την οποία εγκρίνεται η
«τροποποίηση του Οργανισμού Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου και η σύσταση του Τμήματος Διπλογραφικού στη Διεύθυνση Οικονομικών».

Αυτό ήταν το έργο της Διοίκησης Παπαγεωργόπουλου και στον τομέα της εγκατάστασης και λειτουργίας του «διπλογραφικού» συστήματος στον Δ.Θ.

Δυστυχώς μερικοί, για να εξυπηρετήσουν ταπεινούς πολιτικούς σκοπούς, ξεχνούν και τις υπογραφές τους!…»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...