Πέμπτη 20 Ιουνίου 2013

Β. Παπαγεωργόπουλος: Απόλυτη δικαστική πλάνη


Για απόλυτη δικαστική πλάνη κάνει λόγο ο πρώην δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Βασίλης Παπαγεωργόπουλος, σε ανακοίνωσή του, τέσσερις μήνες μετά από τον εγκλεισμό του στις φυλακές των Διαβατών για την υπόθεση της υπεξαίρεσης...

«Βγήκε προχθές η απόφαση του δικαστηρίου. Μελετήθηκε γραμμή - γραμμή επί 108 ημέρες και καθαρογράφηκε. Την πήρα στα χέρια μου και άρχισα να διαβάζω τις επικεφαλίδες. Έφτασα στη σελίδα 2235 και αμέσως αποκαλύφθηκε μπροστά μου η παραδοχή από το ίδιο το δικαστήριο του λάθους», αναφέρει, μεταξύ άλλων, ο κ. Παπαγεωργόπουλος.

Υποστηρίζει ακόμη ότι οι υπεξαιρέσεις στο δήμο Θεσσαλονίκης άρχισαν όταν εκείνος ήταν βουλευτής και σημειώνει ότι η απόφαση της καταδίκης του είναι στον αέρα. «Το 1998 ήμουν βουλευτής και όχι δήμαρχος. Καμία δηλαδή ευθύνη για την διοίκηση μου. Καμία ευθύνη για τον δήμαρχο. Στον αέρα λοιπόν η απόφαση της καταδίκης μου. Απόλυτη δικαστική πλάνη. Και όμως ακόμη είμαι στη φυλακή.... 114 ημέρες σήμερα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...