Δευτέρα 22 Νοεμβρίου 2010

Παπαγεωργόπουλος κατά Μπουτάρη για τα οικονομικά..

Με αφορμή πρόσφατα δημοσιεύματα σχετικά με τα οικονομικά στοιχεία στο Δήμο Θεσσαλονίκης, ο Δήμαρχος Β. Παπαγεωργόπουλος έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Την Δευτέρα 15-11-10, την επομένη δηλαδή των εκλογών, με γραπτή μου δήλωση εξέφρασα τα συγχαρητήρια μου στο κ. Γιάννη Μπουτάρη. Την Τρίτη ο κ. Μπουτάρης με επισκέφθηκε στο Γραφείο μου όπου και τον ενημέρωσα για μια σειρά θεμάτων τα οποία μου έθεσε ο ίδιος. Δυστυχώς την επομένη ημέρα ο κ.Μπουτάρης με σειρά συνεντεύξεων σε εφημερίδες της Θεσσαλονίκης και των Αθηνών αμφισβήτησε τα στοιχεία που του παρέθεσα, αμφισβήτησε δηλαδή ευθέως την ειλικρίνεια των λεγομένων μου! Κατόπιν αυτού δεν υπάρχει λόγος να συνεχίσουμε αυτή την κωμωδία της ειλικρινούς ενημέρωσης από τον ίδιο τον Δήμαρχο, εν συνεχεία δε της αμφισβήτησης των στοιχείων αυτών από τον κ. Μπουτάρη. Σε λίγες ημέρες – την 1 Ιανουαρίου 2011 – ο κ. Μπουτάρης θα έχει την δυνατότητα να αντιληφθεί το λάθος των ισχυρισμών του με τα ίδια του τα μάτια».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...