Την επ’ αόριστον διακοπή εκτέλεσης συγκοινωνίας στο νομό Θεσσαλονίκης, από τις 26-11-2012, εξαιτίας έλλειψης ρευστότητας, που συνεπάγεται την αδυναμία προμήθειας καυσίμων, ανακοίνωσε το ΚΤΕΛ.
Οι συνεχείς καθυστερήσεις στην αποπληρωμή των υπηρεσιών που παρείχε βάσει συμβάσεων στο κράτος, οδήγησαν στη σημερινή κατάσταση.
Για την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού θα εκτελούνται από την Παρασκευή 23/11 έως και την Κυριακή 25/11, δέκα δρομολόγια, ενώ από τη Δευτέρα 26/11 δεν θα εκτελούνται δρομολόγια.
Τα μαθητικά δρομολόγια και τα δρομολόγια στη γραμμή Αθηνών, θα εκτελούνται κανονικά.
1) Η ΚΤΕΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Α.Ε. ανέλαβε την εκτέλεση του συγκοινωνιακού έργου στο πρώην επαρχείο Λαγκαδά, με δικές της δαπάνες, αλλά αστικό εισιτήριο. Μείωσε επίσης τα κόμιστρα στους πρώην δήμους Καλλινδοίων, Ρεντίνας, Αγ.Γεωργίου και Μαδύτου, Απολλωνίας κατά 50%, ενώ αντίστοιχα αύξησε τα δρομολόγια στην αστική ζώνη και στην υπεραστική. Ως αντάλλαγμα συμφωνήθηκε η σταθερή χρηματική αποζημίωση από τον ΟΑΣΘ, σε ισόποσες μηνιαίες δόσεις, η οποία δεν καλύπτει το κόστος, καθώς από την ημέρα υπογραφής της συμφωνίας, αυξήθηκε κατά 82% η τιμή του πετρελαίου, ενώ ο ΟΑΣΘ, λόγω της δικής του ελλειπούς χρηματοδότησης, αδυνατεί να καταβάλλει έγκαιρα τις δόσεις Οκτωβρίου και Νοεμβρίου 2012, με αποτέλεσμα την οικονομική ασφυξία του ΚΤΕΛ που αδυνατεί να προμηθευθεί καύσιμα για τα λεωφορεία του.
2) Το πρόγραμμα της ΚΕΔΚΕ «ΣΥΝΚΟΙΝΩΝΙΑ» με το οποίο εκτελέστηκε συγκοινωνιακό έργο χωρίς κόμιστρο καθ’ολη τη διάρκεια του 2009, προέβλεπε την εξόφληση των τιμολογίων κάθε μήνα, μέχρι το τέλος του επόμενου. Επτά πρώην δήμοι της Π.Ε. (νομού) Θεσσαλονίκης, οφείλουν το ποσό των 320.889,86 ευρώ, το οποίο αν και έχει τιμολογηθεί εντός του 2009, δεν έχει καταβληθεί ακόμη (!) στο ΚΤΕΛ, ενώ το ΚΤΕΛ απέδωσε ήδη Φ.Π.Α. και φόρο εισοδήματος για το παραπάνω ποσό.
3) Η μεταφορά μαθητών η οποία εκτελέστηκε με λεωφορεία του ΚΤΕΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ, δεν έχει εξοφληθεί κατά το ποσό των 500.000 ευρώ περίπου, ενώ οι δαπάνες (καύσιμα, μισθοί κλπ) έχουν καταβληθεί ήδη, με μετρητά από το ΚΤΕΛ, προ πολλών μηνών.
Οι συνεχείς καθυστερήσεις στην καταβολή των δεδουλευμένων από την πολιτεία, οδήγησαν το ΚΤΕΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ σε πραγματική αδυναμία εκτέλεσης του συγκοινωνιακού έργου.
Παράλληλα, οι αστοχίες του σχεδιασμού του ίδιου έργου, το κατέστησαν μη βιώσιμο και πρέπει να επανασχεδιαστεί με γνώμονα τη βιωσιμότητα του εκτελεστικού φορέα, που δεν μπορεί να χρηματοδοτεί εξ ιδίων τα ελλείμματα της συγκοινωνίας στο νομό Θεσσαλονίκης.
Η εταιρεία ζητεί την κατανόηση του επιβατικού κοινού, για την αδυναμία της να προσφέρει συγκοινωνία.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας!