Παρασκευή 25 Ιανουαρίου 2013

Mέσω Facebook ψάχνει τη δίδυμη αδελφή της 30χρονη Θεσσαλονικιά


«Βοήθησε με να βρω» ονομάζεται το προφίλ στο Facebook που δημιούργησε μια 30χρονη κοπέλα από τη Θεσσαλονίκη, με μοναδικό σκοπό να βρει τη χαμένη δίδυμη αδελφή της.

Σύμφωνα με τα ipeirotika.gr, και όπως γράφει η 30χρονη στο εν λόγω προφίλ στο Facebook, η αδελφή της, αμέσως μετά τη γέννησή της δόθηκε με παράνομη υιοθεσία.

Δεδομένου ότι είναι μονοζυγωτικά δίδυμα οι δύο αδελφές πρέπει να μοιάζουν αρκετά και για το λόγο αυτό η 30χρονη στο προφίλ «Βοήθησέ με να βρω» έχει δημοσιεύσει και φωτογραφίες της, ελπίζοντας ότι αυτό θα βοηθήσει την έρευνά της.

Στο status της στο προφίλ της στο Facebook, η 30χρονη γράφει συγκεκριμένα:

«Γεννήθηκα δίδυμη στις 22/11/1982, στη Θεσσαλονίκη στην κλινική «Τατιάνα», αλλά δεν γνώρισα ποτέ την αδελφή μου! Είμαστε μονοζυγωτικά δίδυμα, δηλαδή ίδιες! Κάποιοι επέλεξαν να μας χωρίσουν, δίνοντας την αδελφή μου με παράνομη υιοθεσία. Το γεγονός ότι είμαστε ίδιες διευκολύνει την προσπάθειά μου.

Μήπως γνωρίζετε κάποια που μου μοιάζει; Μήπως την είδατε κάπου;

Αν γνωρίζετε κάτι σας παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μου! Αν πάλι όχι προωθήστε αυτό το προφίλ όσο μπορείτε!

Κάθε βοήθεια καλοδεχούμενη αλλά επειδή το ζήτημα είναι σοβαρό σας παρακαλώ όχι άλλα αστεία!

Για μένα δεν έχει πια σημασία γιατί έγινε όλο αυτό. Ούτε θέλω να αποδώσω ευθύνες σε κανέναν. Απλά θέλω να γνωρίσω την αδελφή μου που στερήθηκα τόσα χρόνια!

Σας ευχαριστώ όλους για τη στήριξη!»


Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...