Κυριακή 25 Αυγούστου 2013

Το μήνυμα της αεροσυνοδού στον πατέρα του δολοφόνου: Κάντε κάτι, φοβάμαι

Νέες συγκλονιστικές αποκαλύψεις έρχονται στο φως της δημοσιότητας για την υπόθεση που συντάραξε την κοινωνία της Θεσσαλονίκης, καθώς, η άτυχη 25χρονη είχε ήδη ζητήσει βοήθεια από τον πατέρα του 20χρονου συντρόφου της.

Οπως αναφέρει η εφημερίδα Real News η αδικοχαμένη Μόνικα Κωνσταντινίδου είχε στείλει στις 8 Αυγούστου μήνυμα στον πατέρα του συντρόφου της όπου έγραφε «Παρακαλώ, κάντε κάτι με το γιο σας. Δεν με αφήνει σε ησυχία. Όπου κι αν πάω, είναι πίσω μου. Σας παρακαλώ μαζέψτε τον. Φοβάμαι!».

Δύο ημέρες μετά η άτυχη κοπέλα βρέθηκε νεκρή, πεταμένη σε ρυάκι της ΕΟ Αθηνών – Θεσσαλονίκης, με την έρευνα των ιατροδικαστών να δείχνει στραγγαλισμό, ενώ ο 20χρονος Θάνος Σχοινάς υποστήριξε ότι ο θάνατος οφείλεται σε ατύχημα.

Η αδερφή της άτυχης Μόνικας υποστηρίζει «Από την πρώτη στιγμή που εξαφανίστηκε ν Μόνικα, ήμουν σίγουρη ότι κάτι κακό της είχε κάνει εκείνος. Ο Θάνος δεν μπορούσε να δεχθεί τον χωρισμό τους. Την παρακολουθούσε συνεχώς. Είχε γίνει η σκιά της. Την έπνιγε . Αν τον είχα απέναντι μου, δε θα του έλεγα απολύτως τίποτα. θα ήθελα να του κάνω ο,τι έκανε αυτός στη Μόνικα. Γιατί το βασάνισε το μωρό μου πριν πεθάνει»

«Ο άνθρωπος αυτός δεν μας άφησε περιθώριο ούτε να αγκαλιάσουμε το σώμα της. Εχω τόσο πόνο μέσα μου. Όλες αυτές τις ημέρες έκλεινα τα μάτια και σκεφτόμουν: Παναγία μου, μπήκε στο χώμα για το τίποτε», λέει η Λίνστα Κωνσταντινίδου.

Και συνεχίζει: «Ο άνθρωπος αυτός δεν μπορούσε να δεχθεί πως η Μόνικα έπιασε δουλειά ως αεροσυνοδός. Τότε άρχισαν τα μεγάλα προβλήματα και η παθολογική ζήλια. Τη χτυπούσε συνεχώς. Της τραβούσε τα μαλλιά. Της έσβησε το προφίλ στο Facebook. Δεν την άφηνε να μιλά με κανέναν. Την είχε απομονώσει. Η αδερφή μου, σε κάποια από τις συζητήσεις μας, μου είπε: "Πάντα σήκωνε χέρι. Τώρα όμως, τα πράγματα έφτασαν στο απροχώρητο. Δεν αντέχω άλλο».

«Όταν το πρωί της 10ης Αυγούστου η μητέρα μου ξύπνησε και διαπίστωσε ότι η Μόνικα δεν είχε έρθει σπίτι, ανησύχησε. Το προηγούμενο βράδυ είχε πει πως θα γυρίσει νωρίς από το εστιατόριο όπου εργαζόταν ως ταμίας γιατί στις 7 το πρωί είχε πτήση. Πανικόβλητοι οι γονείς μου, άρχισαν να καλούν στο κινητό της. Εκείνη ήταν ήδη νεκρή».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...