Τρίτη 12 Οκτωβρίου 2010
13 νέοι κάθετοι άξονες στην Εγνατία Οδό
Επέκταση της Εγνατίας Οδού στις Βαλκανικές χώρες αλλά και σύνδεση με αεροδρόμια, λιμάνια και αναπτυξιακά κέντρα της Ηπείρου, της Θεσσαλίας, της Δυτικής Μακεδονίας, της Κεντρικής και Ανατολικής Μακεδονίας, και της Θράκης. προβλέπει το master plan που παρουσίασε την Δευτέρα στην Θεσσαλονίκη ο υφυπουργός Υποδομών κ. Γιάννης Μαγκριώτης μαζί με την διοίκηση της Εγνατίας Οδού ΑΕ.Συνολικά το μαμούθ τεχνικό έργο μήκους 670 χλμ. που ξεκινά από την Ηγουμενίτσα και καταλήγει στους Κήπους του Έβρου, βρίσκεται στην τελική ευθεία της ολοκλήρωσής του μετά από 14 χρόνια λειτουργίας και προβλέπει 13 νέους κάθετους άξονες σύνδεσης.Όπως φαίνεται η Εγνατία Οδός Α.Ε. αποκτά στρατηγικό ρόλο για την κυβέρνηση στον τομέα των υποδομών καθώς θα έχει την ευθύνη και την αρμοδιότητα να σχεδιάσει, να συντονίσει και να κατασκευάσει τον άξονα Βορρά – Νότου από τη Νίκη, τα σύνορα με τη FYROM, τη Φλώρινα, την Πτολεμαΐδα, την Κοζάνη, τη Λάρισα.Έναν άξονα που χαρακτηρίζεται ιστορικής σημασίας και θα είναι προβλεπόμενης δαπάνης περίπου 1 δισ. ευρώ. Ο άξονας θα περνά από δύο Περιφέρειες και από πολλούς Νομούς. Επιπλέον, θα αναλάβει να σχεδιάσει, να μελετήσει και να κατασκευάσει τον Ε61, που θα ξεκινά από την περιμετρική των Σερρών, θα πηγαίνει προς το Νομό Δράμας και από εκεί θα συνδέεται με την Εγνατία στο Νομό Καβάλας.
Αναρτήθηκε από epirusgate
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας!