Τη διαβεβαίωση ότι μέχρι την Τετάρτη, ή το αργότερο , την Πέμπτη θα έχουν μαζευτεί τα σκουπίδια από τους δρόμους της Θεσσαλονίκης και η πόλη θα κάνει Πρωτοχρονιά καθαρή έδωσε σήμερα ο απερχόμενος αντιδήμαρχος Καθαριότητας Κώστας Καζαντζίδης.
Αναφερόμενος στο πρόβλημα που δημιουργήθηκε την τελευταία εβδομάδα και είχε αποτέλεσμα η Θεσσαλονίκη να γιορτάσει Χριστούγεννα με σκουπίδια επισήμανε ότι το μεγαλύτερο μέρος του στόλου των απορριμματοφόρων του Δήμου έμεινε παροπλισμένο λόγω βλαβών και προβλημάτων στη διαδικασία προμήθειας ανταλλακτικών.
Σύμφωνα με τον κ. Καζαντζίδη, από τα 68 απορριμματοφόρα, τα 35 έχουν σοβαρές βλάβες και πρέπει να επισκευαστούν σε εξωτερικό συνεργείο καθώς το συνεργείο του Δήμου αδυνατεί να ανταπεξέλθει. Από τα υπόλοιπα 25 που κινούνταν στους δρόμους, τα περισσότερα χρειάζονταν επιδιορθώσεις ενώ δεν υπήρχαν ανταλλακτικά ιδιαίτερα για τα μικρά οχήματα που μαζεύουν τα σκουπίδια από τους στενούς δρόμους.
Κυρίως λόγω αυτού του γεγονότος δημιουργήθηκαν μεγάλες στοίβες σκουπιδιών ενώ στους δρόμους της πόλης συσσωρεύτηκαν πάνω από δύο χιλιάδες τόνοι σκουπιδιών.
«Το Σαββατοκύριακο ήμασταν στους δρόμους. Επισκευάσαμε τα περισσότερα μικρά αυτοκίνητα και μαζέψαμε 1000 τόνους σκουπίδια. Μέχρι την Τετάρτη, το αργότερο την Πέμπτη θα έχουμε μαζέψει και τα υπόλοιπα» πρόσθεσε ο κ. Καζαντζίδης.
Σε ό, τι αφορά το πρόβλημα με τα 35 αποριμματοφόρα που παρουσιάζουν σοβαρές βλάβες τόνισε: «Πριν από τρεις μήνες ο Δήμος κίνησε τη διαδικασία ώστε να εγκριθεί από την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας η επισκευή τους σε εξωτερικά συνεργεία, κάτι που δεν έγινε δεκτό. Μετά από προσφυγή μας, στο πλαίσιο του άρθρου 152, δικαιωθήκαμε την περασμένη Πέμπτη και έγινε διαγωνισμός για την υποβολή προσφορών από την πλευρά των εξωτερικών συνεργείων. Τα σχετικά έγγραφα αποστέλλονται σήμερα στην Περιφέρεια και εφόσον υπάρξει η απαραίτητη έγκριση σε 3 - 4 εβδομάδες ο νέος αντιδήμαρχος καθαριότητας θα έχει όλο το στόλο στη διάθεσή του».
Σύμφωνα με τον κ. Καζαντζίδη, από τα 68 απορριμματοφόρα, τα 35 έχουν σοβαρές βλάβες και πρέπει να επισκευαστούν σε εξωτερικό συνεργείο καθώς το συνεργείο του Δήμου αδυνατεί να ανταπεξέλθει. Από τα υπόλοιπα 25 που κινούνταν στους δρόμους, τα περισσότερα χρειάζονταν επιδιορθώσεις ενώ δεν υπήρχαν ανταλλακτικά ιδιαίτερα για τα μικρά οχήματα που μαζεύουν τα σκουπίδια από τους στενούς δρόμους.
Κυρίως λόγω αυτού του γεγονότος δημιουργήθηκαν μεγάλες στοίβες σκουπιδιών ενώ στους δρόμους της πόλης συσσωρεύτηκαν πάνω από δύο χιλιάδες τόνοι σκουπιδιών.
«Το Σαββατοκύριακο ήμασταν στους δρόμους. Επισκευάσαμε τα περισσότερα μικρά αυτοκίνητα και μαζέψαμε 1000 τόνους σκουπίδια. Μέχρι την Τετάρτη, το αργότερο την Πέμπτη θα έχουμε μαζέψει και τα υπόλοιπα» πρόσθεσε ο κ. Καζαντζίδης.
Σε ό, τι αφορά το πρόβλημα με τα 35 αποριμματοφόρα που παρουσιάζουν σοβαρές βλάβες τόνισε: «Πριν από τρεις μήνες ο Δήμος κίνησε τη διαδικασία ώστε να εγκριθεί από την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας η επισκευή τους σε εξωτερικά συνεργεία, κάτι που δεν έγινε δεκτό. Μετά από προσφυγή μας, στο πλαίσιο του άρθρου 152, δικαιωθήκαμε την περασμένη Πέμπτη και έγινε διαγωνισμός για την υποβολή προσφορών από την πλευρά των εξωτερικών συνεργείων. Τα σχετικά έγγραφα αποστέλλονται σήμερα στην Περιφέρεια και εφόσον υπάρξει η απαραίτητη έγκριση σε 3 - 4 εβδομάδες ο νέος αντιδήμαρχος καθαριότητας θα έχει όλο το στόλο στη διάθεσή του».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας!