Το κόστος για την προμήθεια των τριών νέων μηχανημάτων διαμορφώθηκε σε
722.416 ευρώ. Έτσι, στη συγκεκριμένη κατηγορία η ΟΛΘ διαθέτει σήμερα
οκτώ μηχανήματα, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση.
Με τη συγκεκριμένη προσθήκη η παραγωγικότητα φορτοεκφόρτωσης χύδην, κυρίως, φορτίων, όπως για παράδειγμα το νικέλιο, στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης σχεδόν διπλασιάζεται.
Άλλωστε το τελευταίο διάστημα στο τμήμα του συμβατικού λιμένα (χύδην ξηρά και γενικά φορτία) η αύξηση της διακίνησης ήταν εντυπωσιακή. Στο πρώτο εξάμηνο του 2012 (Ιανουάριος - Ιούνιος) η αύξηση ήταν της τάξεως του 43,15% φτάνοντας τους 2.590.223 τόνους. Σημαντικό μέρος αυτής της αύξησης οφείλεται στο transit φορτίο από και προς τις χώρες της Νότιας Βαλκανικής, το οποίο διπλασιάστηκε.
Με τη συγκεκριμένη προσθήκη η παραγωγικότητα φορτοεκφόρτωσης χύδην, κυρίως, φορτίων, όπως για παράδειγμα το νικέλιο, στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης σχεδόν διπλασιάζεται.
Άλλωστε το τελευταίο διάστημα στο τμήμα του συμβατικού λιμένα (χύδην ξηρά και γενικά φορτία) η αύξηση της διακίνησης ήταν εντυπωσιακή. Στο πρώτο εξάμηνο του 2012 (Ιανουάριος - Ιούνιος) η αύξηση ήταν της τάξεως του 43,15% φτάνοντας τους 2.590.223 τόνους. Σημαντικό μέρος αυτής της αύξησης οφείλεται στο transit φορτίο από και προς τις χώρες της Νότιας Βαλκανικής, το οποίο διπλασιάστηκε.
thestival.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας!