Δευτέρα 22 Νοεμβρίου 2010

Συνεργασία Αττικό Μετρό και δήμου για το Μετρό Θεσσαλονίκης

Τη δημιουργία κοινής επιτροπής μεταξύ της Αττικό Μετρό Α.Ε. και του δήμου Θεσσαλονίκης προκειμένου να αντιμετωπίζονται καλύτερα τα ζητήματα που προκύπτουν στη διάρκεια κατασκευής του μετρό εξήγγειλαν μετά τη συνάντηση εργασίας που είχαν τη Δευτέρα στα γραφεία της Αττικό Μετρό Α.Ε. στη Θεσσαλονίκη ο υφυπουργός Υποδομών Γιάννης Μαγκριώτης με τους εκπροσώπους της νεοεκλεγείσας δημοτικής αρχής Ανδρέα Κουράκη και Κωνσταντίνο Ζέρβα.

Ο Γιάννης Μαγκριώτης δήλωσε ότι το ΥΠΕΧΩΔΕ και ο δήμος Θεσσαλονίκης πρέπει να γίνουν «εταίροι» της κατασκευής του έργου.

Από τη μεριά του ο Ανδρέας Κουράκης ζήτησε να υλοποιηθούν οι δεσμεύσεις που ανέλαβε το ΥΠΕΧΩΔΕ, διαβεβαιώνοντας ότι η νέα δημοτική αρχή θα συνεργαστεί στενά με την πολιτική ηγεσία του υπουργείου.

Σε ό,τι αφορά τις επεκτάσεις ο υφυπουργός Υποδομών τόνισε ότι τον επόμενο χρόνο θα αναδειχθεί ανάδοχος για την επέκταση του μετρό στην Καλαμαριά, σημειώνοντας ότι η χρηματοδότηση είναι εξασφαλισμένη.

Για τις επεκτάσεις των περιοχών Τούμπας και Χαριλάου δήλωσε ότι η απόφαση είναι ειλημμένη, η χάραξη έχει ελεγχθεί, στερείται όμως προς το παρόν διασφαλισμένης χρηματοδότησης.

Ο Γιάννης Μαγκριώτης υποστήριξε ότι η μέχρι τώρα απόκλιση των χρονοδιαγραμμάτων οφείλεται και στην ενδελεχή αρχαιολογική σκαπάνη η οποία είναι και η μεγαλύτερη που έχει πραγματοποιηθεί στην ελληνική επικράτεια. Στόχος, όπως τόνισε, είναι να αποκτήσει κάθε σταθμός - περιοχή και το δικό του αρχαιολογικό μουσείο.

Τον επόμενο μήνα οι μετροπόντικες πιάνουν δουλειά στο σταθμό Ανάληψης όπως ανακοίνωσε ο διευθυντής μετρό Θεσσαλονίκης Γιώργος Κωνσταντινίδης.

Η ολοκλήρωση της βασικής γραμμής του μετρό μήκους 9,6 χλμ αναμένεται να ολοκληρωθεί σύμφωνα με τον υφυπουργό στα τέλη 2014 αρχες 2015.

Στο μεταξύ, ο Γιάννης Μαγκριώτης επισκέφθηκε και τα γραφεία της Εγνατίας Οδού Α.Ε. όπου συζήτησε θέματα που σχετίζονται με την υλοποίηση του master plan της Θεσσαλονίκης.

Η Εγνατία Οδός Α.Ε. ανέλαβε να χρηματοδοτήσει 5 έργα που εντάσσονται στο master plan μεταξύ των οποίων και η αναβάθμιση της δυτικής εσωτερικής περιφερειακής από τον κόμβο της Λαχαναγοράς μέχρι τον κόμβο του ΤΙΤΑΝ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...