Τρίτη 15 Μαΐου 2012

Β.Παπαγεωργόπουλος: " Η Νέμεσις έρχεται... ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΝΑ ΛΑΜΨΕΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ"

Με αφορμή την απόφαση του Συμβουλίου Εφετών ο κ. Β. Παπαγεωργόπουλος έκανε την παρακάτω δήλωση:

 «Επιτέλους οδεύει στο ακροατήριο – 4,5 ολόκληρα χρόνια μετά την αποκάλυψη από εμένα τον ίδιο σε συνέντευξη Τύπου – η υπόθεση της υπεξαίρεσης από ένα επίορκο υπάλληλο του Δ.Θ., μιας υπεξαίρεσης που έγινε εις βάρος της Εφορίας και Ασφαλιστικών Ταμείων και η οποία είχε ξεκινήσει, όπως η δικαστική έρευνα απέδειξε, πολύ πριν ορκισθώ Δήμαρχος Θεσσαλονίκης!

Υπεξαίρεση από ένα επίορκο υπάλληλο ο οποίος με την μέθοδο της πλαστογράφησης εγγράφων προσκόμιζε στις υπηρεσίες του Δήμου «αποδείξεις» της Θ΄ ΔΟΥ και των Ασφαλιστικών Ταμείων ότι εισέπρατταν από τον Δήμο τις μηνιαίες υποχρεώσεις του, χωρίς μάλιστα ποτέ η Θ΄ ΔΟΥ και τα Ασφαλιστικά Ταμεία να διαμαρτυρηθούν για οποιαδήποτε καθυστέρηση από πλευράς Δ.Θ.!

Και όχι μόνο αυτό, αλλά η Θ΄ ΔΟΥ και τα Ασφαλιστικά Ταμεία έδιναν καθημερινά στον Δ.Θ. φορολογική και ασφαλιστική ενημερότητα, συγκαλύπτοντας έτσι τις ενέργειες του επίορκου υπαλλήλου !

Αντί λοιπόν να αναζητηθούν αλλού οι πιθανοί συνεργοί του επίορκου υπαλλήλου του Δ.Θ., κατηγορείται – μέσα σ’ αυτή την περιρρέουσα ατμόσφαιρα που έχει δημιουργηθεί εναντίον γενικώς των πολιτικών και της πολιτικής – ο Δήμαρχος και όλη η Διοίκηση του Δήμου, η Διοίκηση που αποκάλυψε την υπεξαίρεση την οποίαν επί 15 χρόνια δεν είχε αποκαλύψει ούτε το Ελεγκτικό Συνέδριο, ούτε η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, ούτε οι Ορκωτοί Λογιστές που ελέγχουν κάθε μέρα, κάθε μήνα, κάθε χρόνο την οικονομική διαχείριση του Δ.Θ., ούτε τα Ελεγκτικά όργανα της Θ΄ΔΟΥ και των Ασφαλιστικών Ταμείων…

Κοιτώντας λοιπόν όλους τους Έλληνες στα μάτια και ιδιαίτερα όλους τους Θεσσαλονικείς που μου έδωσαν 11 φορές απλόχερα την ψήφο τους και με εξέλεξαν 17 χρόνια εκπρόσωπό τους στο Ελληνικό Κοινοβούλιο και 12 χρόνια Δήμαρχό τους, θέλω να πω ότι είτε ως αθλητής, είτε ως Σημαιοφόρος της Ελληνικής Ολυμπιακής Ομάδας, είτε ως Βουλευτής, είτε ως Υπουργός, είτε ως Δήμαρχος Θεσσαλονίκης, είχα πάντοτε ως μοναδικό στόχο και γνώμονα των ενεργειών μου το καλό της πόλης μου και της πατρίδας μας.

Διαχειρίστηκα τα δισεκατομμύρια του ΟΠΑΠ ως Υπουργός Αθλητισμού και τα εκατομμύρια του Δήμου μας με απόλυτη διαφάνεια και απόλυτη ευλάβεια και σεβασμό στον ιδρώτα του Ελληνικού Λαού, στα 12 χρόνια που ήμουν Δήμαρχος η μόνη αγορά που έκανα ήταν μόλις ένα διαμέρισμα 54 τ.μ. σε συγκρότημα 32 διαμερισμάτων στον Νέο Άγιο Αθανάσιο Πέλλας αντικειμενικής αξίας σύμφωνα με την Εφορία 17.000 € και συγχρόνως είμαι εξαιρετικά υπερήφανος για το σημαντικότατο και ορατό σε όλους έργο που άφησα και εγώ και οι συνεργάτες μου στην Θεσσαλονίκη μας αλλά και σε όλη την Ελλάδα.

Θέλω επίσης οι πάντες να γνωρίζουν ότι σήμερα κατηγορούμαι προσωπικά ως Δήμαρχος Θεσσαλονίκης, χωρίς καν για το αδίκημα της «υπεξαίρεσης» να έχω κληθεί να εξετασθώ στο στάδιο της προκαταρτικής εξέτασης όπως ο Νόμος ορίζει και δεν έχω κληθεί, διότι πρώτον δεν ήμουν στον κατάλογο των 24 «εμπλεκομένων» του πορίσματος της Οικονομικής Επιθεωρήτριας που είχε διενεργήσει την έρευνα για την υπόθεση της υπεξαίρεσης, διότι δεύτερον δεν ήμουν στον κατάλογο των «εμπλεκομένων» για τους οποίους ο Εισαγγελεύς Πλημμελειοδικών παρήγγειλε την διενέργεια «κύριας ανάκρισης», διότι τρίτον δεν ήμουν στον κατάλογο των «εμπλεκομένων» που κατονομάζονται στην δικογραφία που ο Αντεισαγγελέας Εφετών είχε διαβιβάσει για να εισαχθεί στην «κύρια ανάκριση»!

Κατηγορούμαι προσωπικά ως Δήμαρχος Θεσσαλονίκης, χωρίς καν για το αδίκημα της «νομιμοποίησης εσόδων» να έχω κληθεί μέχρι και σήμερα να εξετασθώ από τονΑνακριτή που έχει αναλάβει την διερεύνηση της υπόθεσης!

Κατηγορούμαι προσωπικά ως Δήμαρχος Θεσσαλονίκης, ότι παρείχα «ψυχική συνδρομή» στον επίορκο υπάλληλο, όταν η ίδια η εισαγγελική πρόταση παραδέχεται ότι ο συγκεκριμένος υπάλληλος είχε αρχίσει την παράνομη δραστηριότητά του χρόνια ολόκληρα πριν ορκιστώ Δήμαρχος Θεσσαλονίκης και τον οποίον υπάλληλο δεν έχω συναντήσει μέχρι και σήμερα ποτέ στην ζωή μου!

Έρχεται όμως – επί τέλους – η ώρα της Δικαιοσύνης.

Έρχεται η ώρα που οι συκοφάντες θα αποκαλυφθούν.

Έρχεται η ώρα που η λάσπη θα επιστρέψει στους γνωστούς λασπολόγους.

Έρχεται η ώρα που η σκευωρία θα καταπέσει με πάταγο.

Μια σκευωρία που κατασκευάσθηκε από γνωστά σε όλους τους Θεσσαλονικείς κέντρα, υλοποιήθηκε με την διοχέτευση χαλκευμένων στοιχείων στην Ελληνική Δικαιοσύνη και με την δημιουργία της κατάλληλης «περιρρέουσας ατμόσφαιρας» και είχε ως στόχευση την απομάκρυνσή μου από τον Δήμο Θεσσαλονίκης.

Δεν με ήθελαν στην Διοίκηση του Δήμου Θεσσαλονίκης, μια Διοίκηση που στήριξαν με πρωτοφανή εκλογικά ποσοστά επί τρεις συνεχόμενες τετραετίες οι Θεσσαλονικείς, ανεξαρτήτως μάλιστα πολιτικής τοποθέτησης.

Αυτή είναι η πραγματικότητα.

Εν πάσει περιπτώσει έστω και μετά 4,5 χρόνια η αλήθεια θα λάμψει, οι πραγματικοί ένοχοι θα τιμωρηθούν από την Ελληνική Δικαιοσύνη και οι συκοφάντες θα αποκαλυφθούν.

Τα ψέματα τελείωσαν.

Η Νέμεσις έρχεται.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...