Πέμπτη 16 Ιανουαρίου 2014

Παπαγεωργόπουλος: Δεν έχω σχέση με αυτά που κατηγορούμαι - Λεμούσιας: Είμαι αθώος!

Συνεχίστηκε, σε νέα αίθουσα, μετά από ολιγόωρη διακοπή, η δίκη του Βασίλη Παπαγεωργόπουλου στο Πενταμελές Εφετείο Κακουργημάτων Θεσσαλονίκης, για την υπόθεση της υπεξαίρεσης στο δήμο, για την οποία πρωτοδίκως είχε καταδικαστεί σε ισόβια.


Ο πρώην δήμαρχος Θεσσαλονίκης, δήλωσε κατά την έναρξη της διαδικασίας σε δεύτερο βαθμό: "Δεν εχω καμία απολύτως σχέση με αυτά για τα οποία κατηγορούμαι".

Όπως διαβάζουμε στο Thestival, ο πρώην γενικός γραμματέας του δήμου, Μιχάλης Λεμούσιας, τόνισε προς το δικαστήριο: "Είμαι αθώος! Θέλω να μου δώσετε την ευκαιρία να αποδείξω την αθωότητα μου".

Ο πρωταγωνιστής της υπόθεσης, πρώην πρ. της ταμειακής υπηρεσίας του δήμου, Παναγιώτης Σαξώνης, δήλωσε: "
Έχω αποδεχθεί την κατηγορία. Το μόνο που θέλω να πω ειναι ένα συγγνώμη στο λαό της Θεσσαλονικης".


Διακοπή λόγω... ωραρίου

Τελικά, διακόπηκε για την Τρίτη 21 Ιανουαρίου, λόγω παρέλευσης του ωραρίου, η εκδίκαση σε δεύτερο βαθμό της δίκης για την πολύκροτη υπόθεση της υπεξαίρεσης των 18 εκατ. ευρώ από τα ταμεία του Δήμου Θεσσαλονίκης.

Θυμίζουμε ότι για την υπόθεση κατηγορούνται ο τέως δήμαρχος Θεσσαλονίκης Βασίλης Παπαγεωργόπουλος, ο πρώην γενικός γραμματέας του Δήμου Μιχάλης Λεμούσιας και ο πρώην ταμίας του Δήμου Παναγιώτης Σαξώνης, σε βάρος των οποίων, πρωτόδικα, είχε επιβληθεί η ποινή της ισόβιας κάθειρξης, στον καθένα.

Το εδώλιο συμπληρώνεται, επίσης, από δύο πρώην διευθυντές της ταμειακής υπηρεσίας του δήμου, στους οποίους είχαν επιβληθεί ποινές κάθειρξης 15 και 10 ετών αντιστοίχως, αλλά αφέθηκαν ελεύθεροι ενόψει της επαναληπτικής δίκης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...