Δευτέρα 28 Οκτωβρίου 2013

Πάγκαλος: Εγώ στην θέση του Τζιτζικώστα θα πήγαινα παρέλαση και μετά θα υπέβαλλα την παραίτησή μου!

Για το θέμα που έχει προκύψει μετά από τις δηλώσεις του περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας, Απόστολου Τζιτζικώστα, για τις ευρωεκλογές αλλά και για την κατάργηση των παρελάσεων, μίλησε ο Θεόδωρος Πάγκαλος.

Καλεσμένος στην εκπομπή "Κοινωνία Ωρα Mega" ο κ. Πάγκαλος είπε ότι είναι υπέρ της κατάργησης των μαθητικών παρελάσεων.

"Είμαι υπέρ της κατάργησης των μαθητικών παρελάσεων. Είναι εντελώς απαράδεκτο να δίνουμε στα παιδιά στοιχεία στρατιωτικής εκπαίδευσης. Θα μου πείτε, λένε κάποιοι γιατί να μην υπάρχει για τα αγόρια κάποιου είδους στρατοωτική εκπαίδευση. Θα μπορούσε να γίνει όπως στην Γαλλία, όπου στις 2 τελευταίες τάξεις του Λυκείου όσοι επιθυμούν δηλώνουν ότι θέλουν στρατιωτική εκπαίδευση και αυτό υπολογίζεται και στην βαθμολογία τους", είπε ο κ. Πάγκαλος.

Είπε επίσης ότι είναι υπέρ της κατάργησης της παρέλασης της 28ης Οκτωβρίου. "Μια χώρα, δεν μπορεί να έχει 2 εθνικές επετείους", είπε χαρακτηριστικά.

Είπε επίσης ότι η παρέλαση γίνεται για να κολακεύσουμε την Θεσσαλονίκη, η οποία είναι από μόνη της μια σπυδαία πόλη και δεν χρειάζεται τέτοια!

Η πρότασή μου είναι μια μεγάλη στρατιωτική παρέλαση στις 25 Μαρτίου στην Αθήνα και τίποτε άλλο.

Για Τζιτζικώστα: Να πάει στην παρέλαση και μετά να παραιτηθεί
 
"Εγώ γνωρίζω την οικογένεια, Τζιτζικώστα. Ο πατέρας του ήταν φίλος μου και γνωρίζω και το νεο Τζιτζικώστα. Μου είναι δύσκολο να αισθανθώ εχθρικά απέναντί του. Γνωρίζω την μητερα του με μεγάλο κοινωνικό έργο. Θα τους συνιστούσα ωστόσο, μετά το τέλος των τελετών να παραιτηθεί".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...