Σε πρώτη φάση αποφασίστηκε να συγκροτηθεί μια επιτροπή αποτελούμενη από γονείς, εκπαιδευτικούς και εκπροσώπους του ΚΤΕΛ η οποία θα αναλάβει μια σειρά από συναντήσεις με τοπικούς βουλευτές, ενώ παράλληλα θα αναζητήσει τρόπο ώστε να θέσει το ζήτημα στα Αθηναϊκά Κέντρα Λήψης Αποφάσεων.
Από τη μεριά του ΚΤΕΛ αποσαφηνίστηκε για ακόμη μια φορά πως δεν υπάρχει πρόθεση να συνεχιστούν τα μαθητικά δρομολόγια εάν δεν ξεκαθαρίσει το Υπουργείο το ζήτημα των οφειλών του προς τους μεταφορείς, που στην περίπτωση της Ξάνθης ξεπερνούν τα 1,3 εκατομμύρια ευρώ, ενώ παράλληλα ξεκαθαρίστηκε πως οι μεταφορείς δεν θα δεχτούν τη νέα μείωση κατά 17% που προωθεί το Υπουργείο.
Παράλληλα έγινε γνωστό πως υπάρχει προφορική δέσμευση του Υπουργού και η οποία αναφέρει πως για την περίπτωση της Ξάνθης δεν θα επιβληθεί νέα μείωση στις συμβάσεις κατά 17% των μεταφορέων, καθώς αυτοί ήδη έχουν υπογράψει, πέρσι, μείωση της τάξεως του 21%. Ωστόσο, αυτό δεν φαίνεται να ικανοποιεί προς το παρόν του μεταφορείς, μιας και δεν έχει τοποθετηθεί επισήμως και εγγράφως, ενώ παράλληλα τα ανεξόφλητα του Υπουργείου αποτελούν ένα τεράστιο αγκάθι στις διαπραγματεύσεις των δύο πλευρών.
Προς αυτή την κατεύθυνση το ΚΤΕΛ Ξάνθης διαμηνύει πως θα ξεκινήσει τα δρομολόγια εφόσον καταβληθούν έστω τα μισά από τα δεδουλευμένα των περασμένων ετών.
thrakitoday.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας!