Στόχος να αμβλυνθούν τα κυκλοφοριακά προβλήματα στη Θεσσαλονίκη
Δεκαπέντε νέες πιάτσες ταξί έρχονται στη Θεσσαλονίκη μέσα στο επόμενο
χρονικό διάστημα. Παράλληλα, άλλες δεκαπέντε επεκτείνονται, ώστε να
υπάρχουν επιπλέον νόμιμες θέσεις.
Ο στόχος είναι διπλός: αφενός μεν, να σταματήσουν τα ταξί να σταθμεύουν μέσα στις λεωφορειολωρίδες, όπου μέχρι και σήμερα δημιουργούν αυτοσχέδιες πιάτσες και παράλληλα σοβαρότατα προβλήματα στην κυκλοφορία, αφετέρου δε, να έχουν στη διάθεσή τους οργανωμένους χώρους αναμονής των επιβατών.
Η οικονομική κρίση έπληξε σημαντικά τους ταξιτζήδες, δημιουργώντας πρωτοφανή αναδουλειά αναφέρει ο agelioforos.gr. Μετά τις χρυσές εποχές που γνώρισαν τα ταξί, όταν οι διπλές και τριπλές κούρσες αποτελούσαν ρουτίνα, ο κλάδος βρέθηκε «στον αέρα». Έτσι, εκεί που τα ταξί που δεν προλάβαιναν να εξυπηρετήσουν το επιβατικό κοινό, βρέθηκαν ξαφνικά να ψάχνουν θέση να παρκάρουν, αναμένοντας τον... ακριβοθώρητο πελάτη.
Μέχρι να επιτευχθεί συμφωνία μεταξύ του δήμου Θεσσαλονίκης και του Σωματείου Ιδιοκτητών Ταξί Θεσσαλονίκης «Ο Ερμής», η οποία έχει εγκριθεί από το δημοτικό συμβούλιο, διεξήχθη μακρόχρονη, σχεδόν εξαντλητική διαβούλευση. Το θέμα από την πλευρά του δήμου Θεσσαλονίκης χειρίστηκε ο εντεταλμένος δημοτικός σύμβουλος σε θέματα Κυκλοφορίας, Στάθμευσης και Οδικής Σήμανσης Θεσσαλονίκης, συγκοινωνιολόγος Γιώργος Δημαρέλος, έχοντας ως βασικό του στόχο την απελευθέρωση των λεωφορειολωρίδων. Έτσι, προϋπόθεση για τη δημιουργία των νέων χώρων για τα ταξί, είναι η απελευθέρωση των λεωφορειολωρίδων επί της Β. Ολγας, της Τσιμισκή και της Μητροπόλεως.
Περιφερειακά
Από τις 15 νέες πιάτσες που θα δημιουργηθούν, οι επτά θα βρίσκονται εντελώς κεντρικά, μεταξύ της Βενιζέλου και της Εθνικής Αμύνης. Οι υπόλοιπες οκτώ πιάτσες θα βρίσκονται σε λίγο μεγαλύτερη ακτίνα.
Πιάτσες θα δημιουργηθούν και: 1) επί της Δελφών με κατεύθυνση τη Β. Ολγας, πριν από αυτήν, 2) επί της Β. Ολγας, στην αριστερή πλευρά, μεταξύ Γραβιάς και Κορομηλά, 3) επί της Καραϊσκάκη, πριν από τη συμβολή της με τη Β. Ολγας, 4) επί της Λασκαράτου, πριν από τη συμβολή της με τη Β. Όλγας, 5) Γρηγορίου Λαμπράκη και Αγίας Μαρίνης στην Τούμπα, με κατεύθυνση προς το κέντρο, 6) Επιδαύρου και Αμφιπόλεως στην Κάτω Τούμπα, 7) Μάρκου Μπότσαρη, μεταξύ Ιωνίας και Καππαδοκίας, 8) Παπάφη, μεταξύ Κλεάνθους και Αργέντη.
«Πιστεύουμε ότι με τις νέες πιάτσες θα ελαχιστοποιηθούν τα προβλήματα που δημιουργούν τα ταξί στην κυκλοφορία, λόγω αναδουλειάς», επισημαίνει ο πρόεδρος του Σωματείου Ιδιοκτητών Ταξί Θεσσαλονίκης «Ο Ερμής», Κώστας Γιαννακάκης.
Ο στόχος είναι διπλός: αφενός μεν, να σταματήσουν τα ταξί να σταθμεύουν μέσα στις λεωφορειολωρίδες, όπου μέχρι και σήμερα δημιουργούν αυτοσχέδιες πιάτσες και παράλληλα σοβαρότατα προβλήματα στην κυκλοφορία, αφετέρου δε, να έχουν στη διάθεσή τους οργανωμένους χώρους αναμονής των επιβατών.
Η οικονομική κρίση έπληξε σημαντικά τους ταξιτζήδες, δημιουργώντας πρωτοφανή αναδουλειά αναφέρει ο agelioforos.gr. Μετά τις χρυσές εποχές που γνώρισαν τα ταξί, όταν οι διπλές και τριπλές κούρσες αποτελούσαν ρουτίνα, ο κλάδος βρέθηκε «στον αέρα». Έτσι, εκεί που τα ταξί που δεν προλάβαιναν να εξυπηρετήσουν το επιβατικό κοινό, βρέθηκαν ξαφνικά να ψάχνουν θέση να παρκάρουν, αναμένοντας τον... ακριβοθώρητο πελάτη.
Μέχρι να επιτευχθεί συμφωνία μεταξύ του δήμου Θεσσαλονίκης και του Σωματείου Ιδιοκτητών Ταξί Θεσσαλονίκης «Ο Ερμής», η οποία έχει εγκριθεί από το δημοτικό συμβούλιο, διεξήχθη μακρόχρονη, σχεδόν εξαντλητική διαβούλευση. Το θέμα από την πλευρά του δήμου Θεσσαλονίκης χειρίστηκε ο εντεταλμένος δημοτικός σύμβουλος σε θέματα Κυκλοφορίας, Στάθμευσης και Οδικής Σήμανσης Θεσσαλονίκης, συγκοινωνιολόγος Γιώργος Δημαρέλος, έχοντας ως βασικό του στόχο την απελευθέρωση των λεωφορειολωρίδων. Έτσι, προϋπόθεση για τη δημιουργία των νέων χώρων για τα ταξί, είναι η απελευθέρωση των λεωφορειολωρίδων επί της Β. Ολγας, της Τσιμισκή και της Μητροπόλεως.
Περιφερειακά
Από τις 15 νέες πιάτσες που θα δημιουργηθούν, οι επτά θα βρίσκονται εντελώς κεντρικά, μεταξύ της Βενιζέλου και της Εθνικής Αμύνης. Οι υπόλοιπες οκτώ πιάτσες θα βρίσκονται σε λίγο μεγαλύτερη ακτίνα.
Πιάτσες θα δημιουργηθούν και: 1) επί της Δελφών με κατεύθυνση τη Β. Ολγας, πριν από αυτήν, 2) επί της Β. Ολγας, στην αριστερή πλευρά, μεταξύ Γραβιάς και Κορομηλά, 3) επί της Καραϊσκάκη, πριν από τη συμβολή της με τη Β. Ολγας, 4) επί της Λασκαράτου, πριν από τη συμβολή της με τη Β. Όλγας, 5) Γρηγορίου Λαμπράκη και Αγίας Μαρίνης στην Τούμπα, με κατεύθυνση προς το κέντρο, 6) Επιδαύρου και Αμφιπόλεως στην Κάτω Τούμπα, 7) Μάρκου Μπότσαρη, μεταξύ Ιωνίας και Καππαδοκίας, 8) Παπάφη, μεταξύ Κλεάνθους και Αργέντη.
«Πιστεύουμε ότι με τις νέες πιάτσες θα ελαχιστοποιηθούν τα προβλήματα που δημιουργούν τα ταξί στην κυκλοφορία, λόγω αναδουλειάς», επισημαίνει ο πρόεδρος του Σωματείου Ιδιοκτητών Ταξί Θεσσαλονίκης «Ο Ερμής», Κώστας Γιαννακάκης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας!