Δευτέρα 23 Σεπτεμβρίου 2013

Θεσσαλονίκη: Ο επιχειρηματίας Δημ. Λακασάς νέος πρόεδρος της Ζώνης Καινοτομίας

Καθήκοντα προέδρου της «Αλεξάνδρειας Ζώνης Καινοτομίας Θεσσαλονίκης ΑΕ» (ΑΖΚ ΑΕ) αναλαμβάνει ο επιχειρηματίας Δημήτρης Λακασάς, επικεφαλής του Συνδέσμου Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδος (ΣΕΒΕ), βάσει σχετικής απόφασης του υπουργού Μακεδονίας - Θράκης, Θεόδωρου Καράογλου.

Η θητεία του νέου προέδρου της ΑΖΚ ΑΕ είναι τριετής και ξεκινά από τη δημοσίευση της απόφασης στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως. Σύντομα, θα προκηρυχθεί διαγωνισμός για την πλήρωση της θέσης και του διευθύνοντος συμβούλου της Ζώνης.

Σχολιάζοντας την ανάληψη των καθηκόντων του, ο κ. Λακασάς δήλωσε: «Θα βάλω όλες μου τις δυνάμεις για να φανώ αντάξιος στην τιμή που μου έγινε από την κυβέρνηση και από τον υπουργό Μακεδονίας - Θράκης [...] Ακριβώς όπως έχω υπηρετήσει έως σήμερα την εξωστρέφεια σε θεσμικό και επιχειρηματικό επίπεδο, με την ίδια προσήλωση θα υπηρετήσω και την καινοτομία. Εξάλλου η εξωστρέφεια και η καινοτομία είναι έννοιες συμπληρωματικές και αλληλένδετες. Στόχος μου είναι, μαζί με τους συνεργάτες μου, να βάλουμε τη Ζώνη Καινοτομίας να δουλέψει στην πράξη και να λειτουργήσει ως μοχλός εφαρμογής του οικονομικού μοντέλου της σοφής διαχείρισης της γνώσης, με στόχο τη διασύνδεση της γνώσης με την επιχειρηματικότητα και την πράξη».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...