Πέμπτη 18 Απριλίου 2013

Όργανα γυμναστικής θέλει ο Β. Παπαγεωργόπουλος


Δύο-τρεις μπάρες μεγάλες και τρεις-τέσσερις μικρές ζητά ο καταδικασμένος σε ισόβια κάθειρξη πρώην δήμαρχος, Βασίλης Παπαγεωργόπουλος, σε νέα επιστολή του.

Ο κ. Παπαγεωργόπουλος απευθύνει, μάλιστα, το αίτημά του προς τη νέα Γενική Γραμματεία Αθλητισμού, Κούλα Γιαννακίδου, με την οποία – όπως σημειώνει – ήταν συναθλητές.

Ακολουθεί αναλυτικά η επιστολή:

Η φυλακή είναι γεμάτη από νέους ανθρώπους. Παλικάρια που θέλουν κάπου να διοχετεύσουν την ενεργητικότητά τους.

 Μια λύση, μια διέξοδος είναι η άσκηση με βάρη.

Γυμνάζεσαι, κουράζεσαι, ξεχνιέσαι….

Πήγα και εγώ τις προάλλες να κάνω λίγα βάρη, να θυμηθώ τα νιάτα μου.

Τα βάρη της φυλακής είναι τακτοποιημένα σε μια γωνιά της «αυλής» σε ένα χώρο που οι γυμναζόμενοι κρατούν πάντα καθαρό.

Έσκυψα να σηκώσω ένα.

Η «μπάρα» από ξύλο!

Τα «βάρη» πλαστικά μπουκάλια γεμάτα άμμο και νερό, δεμένα με λωρίδες από κουβέρτες επάνω στην ξύλινη μπάρα!

Τραγική η κατάσταση, αλλά αν έχεις όρεξη δεν σε σταματά τίποτε. Δίπλα μου τα βάρη ανεβοκατέβαιναν….

Θα παρακαλέσω λοιπόν την Κούλα την Γιαννακίδου, την παλιά μου συναθλήτρια –μεγαλύτερος στην ηλικία   εγώ, μικρότερη αυτή- που είναι σήμερα Γεν. Γραμματέας Αθλητισμού να μας στείλει εδώ στα Διαβατά 2-3- μπάρες μεγάλες και 3-4 μικρές με τα ανάλογα βάρη, να δώσουμε διέξοδο στην ενέργεια που μας περισσεύει !…

Θέλουμε να γυμναστούμε….

Πηγή: seleo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...