Η Θεσσαλονίκη ξεχνά την εξωτερική περιφερειακή οδό. Γίνονται άμεσα μικροεπεμβάσεις στην εσωτερική περιφερειακή οδό, η οποία έχει ξεπεράσει κατά πολύ τις δυνατότητές της, ώστε να μειωθεί ο φόρτος, κυρίως στο δυτικό τμήμα της, όπου ακόμη λειτουργούν 13 φωτεινοί σηματοδότες. Στο ΕΣΠΑ δεν υπήρχε παρά μια εικονική εγγραφή 300 εκ. ευρώ για την εξωτερική περιφερειακή οδό Θεσσαλονίκης, τη στιγμή που το έργο κοστίζει 2,5 δις ευρώ.
Μικρότερα έργα ύψους 4,5 εκ. ευρώ θα διευκολύνουν την κίνηση και θα αποσυμφορήσουν το δυτικό τμήμα της εσωτερικής περιφερειακής, μαζί με έναν κόμβο στην περιοχή της Λαχαναγοράς, που θα συνδέσει την εσωτερική περιφερειακή με τον ΠΑΘΕ, ενώ ακόμη ένας κόμβος, προϋπολογισμού 70 εκ. ευρώ, θα συνδέσει το λιμάνι της πόλης με τον ΠΑΘΕ. Η εξωτερική περιφερειακή οδός θα δημοπρατηθεί μετά το 2010, εκτιμά ο πρόεδρος του ΤΕΕ/ΤΚΜ (Τμήμα Κεντρικής Μακεδονίας του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδας), Τάσος Κονακλίδης.
"Είναι απαραίτητη η ολοκλήρωση της εξωτερικής περιφερειακής. Δεν βλέπουμε να δημοπρατείται μέσα στο 2010. Είναι ένα έργο που έπρεπε να είχε γίνει χθες", δήλωσε ο Τ.Κονακλίδης, ενώπιον του υφυπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Γιάννη Μαγκριώτη, σε ημερίδα για την εσωτερική περιφερειακή οδό, χωρίς να υπάρξει αντίδραση.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσιάστηκαν στην ημερίδα, η εσωτερική περιφερειακή οδός της Θεσσαλονίκης, μήκους 22 χλμ., που κατασκευάστηκε με τα κυκλοφοριακά δεδομένα της πόλης τη δεκαετία του ‘80, δέχεται καθημερινά 100.000 - 130.000 αυτοκίνητα, ενώ οι προδιαγραφές κατασκευής της ήταν για 23.000 αυτοκίνητα.
"Πρέπει να προχωρήσουμε σε ένα νέο σχεδιασμό συγκοινωνιακών παρεμβάσεων που θα δίνει λύσεις στα σημερινά κυκλοφοριακά προβλήματα στην εσωτερική περιφερειακή και θα δημιουργεί υποδομές για τα επόμενα 30 - 40 χρόνια", είπε ο Γ.Μαγκριώτης και προανήγγειλε πενταετές αναπτυξιακό σχέδιο που θα παρουσιάσει σύντομα ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Δημήτρης Ρέππας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας!