Μέσα από τις τρεις ενότητες του συνεδρίου «Περιβάλλον, Πολιτισμός,Τουρισμός», «Τουρισμός 12 Μήνες» και «Ψηφιακή Ατζέντα στον Τουρισμό & Στρατηγικές Μάρκετινγκ», σημαντικές προσωπικότητες του κλάδου καλούνται να συμμετάσχουν στον προβληματισμό και τη συζήτηση, να αναγνωρίσουν τα προβλήματα και να προτείνουν λύσεις για την ενδυνάμωση του τουριστικού προϊόντος. Το «Ευρωπαϊκό Συνέδριο Τουρισμού» διοργανώνεται για τρίτη συνεχή χρονιά από την Helexpo και την Europress Media Group (EMG) στο πλαίσιο της Διεθνούς Έκθεσης Τουρισμού Philoxenia, υπό την αιγίδα του Υπουργείου Τουριστικής Ανάπτυξης και με την υποστήριξη του Διεθνούς Τμήματος της Ένωσης Ευρωπαίων Δημοσιογράφων (AEJ), του περιοδικού «European Business Review» και της έκδοσης «Best of Greece».
Παρασκευή 3 Σεπτεμβρίου 2010
ΕΝΑ ΝΕΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ
Μέσα από τις τρεις ενότητες του συνεδρίου «Περιβάλλον, Πολιτισμός,Τουρισμός», «Τουρισμός 12 Μήνες» και «Ψηφιακή Ατζέντα στον Τουρισμό & Στρατηγικές Μάρκετινγκ», σημαντικές προσωπικότητες του κλάδου καλούνται να συμμετάσχουν στον προβληματισμό και τη συζήτηση, να αναγνωρίσουν τα προβλήματα και να προτείνουν λύσεις για την ενδυνάμωση του τουριστικού προϊόντος. Το «Ευρωπαϊκό Συνέδριο Τουρισμού» διοργανώνεται για τρίτη συνεχή χρονιά από την Helexpo και την Europress Media Group (EMG) στο πλαίσιο της Διεθνούς Έκθεσης Τουρισμού Philoxenia, υπό την αιγίδα του Υπουργείου Τουριστικής Ανάπτυξης και με την υποστήριξη του Διεθνούς Τμήματος της Ένωσης Ευρωπαίων Δημοσιογράφων (AEJ), του περιοδικού «European Business Review» και της έκδοσης «Best of Greece».
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας!