ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΝΤΟΝΙΑ ΚΑΝΙΤΣΑΚΗ/ Αγγελιοφόρος
Ανενεργή παραμένει επί της ουσίας η λεωφορειολωρίδα της οδού Εθνικής Αντιστάσεως, στην Καλαμαριά, η οποία έχει μετατραπεί σε χώρο προσωρινής ή και... μόνιμης στάθμευσης. Η συγκεκριμένη λεωφορειολωρίδα, σύμφωνα με ανακοίνωση του δήμου Καλαμαριάς, επρόκειτο να αρχίσει να λειτουργεί πριν από περίπου 15 μέρες, από τις 2 Ιουλίου. Κι αυτό διότι τότε εκδόθηκε... άδεια λειτουργίας της, μολονότι ήταν έτοιμη από τον Αύγουστο του 2010. Ωστόσο, αυτά τα δύο περίπου χρόνια, αλλά ακόμα και σήμερα, δε χρησιμοποιείται για το σκοπό που κατασκευάστηκε, για να έχουν, δηλαδή, προτεραιότητα τα μέσα μαζικής μεταφοράς, κυκλοφορώντας γρήγορα.
Ο ΟΑΣΘ
«Οχι μόνον δεν υπάρχει αστυνόμευση στη λεωφορειολωρίδα της οδού Εθνικής Αντιστάσεως, αλλά αντίθετα επικρατεί... μπάχαλο. Η λεωφορειολωρίδα είναι μονίμως και διαρκώς κατειλημμένη από οχήματα που σταθμεύουν εκεί, από οδηγούς που άλλος θέλει να πεταχτεί στην τράπεζα, άλλος σε κάποιο κατάστημα ή γραφείο και άλλος διότι θέλει να παρκάρει για να πάει στο σπίτι του», αναφέρει ο γραμματέας του Συνδικάτου Εργαζομένων ΟΑΣΘ, Κώστας Αγγελούδης.
Ο ίδιος υπογραμμίζει ότι «για να μπορέσει να λειτουργήσει η λεωφορειολωρίδα, απαιτείται ένα και μόνο πράγμα: βούληση. Η αστυνόμευση αποτελεί απαραίτητη προϋπόθεση, έτσι ώστε το μέτρο να γίνει λειτουργικό και αποδοτικό. Ειδάλλως δεν έχει νόημα να παίρνουμε μέτρα στη θεωρία και στην πράξη να τα ακυρώνουμε», επισημαίνει ο κ. Αγγελούδης.
Ο ίδιος, εξάλλου, περιγράφει με μελανά χρώματα την κατάσταση που επικρατεί και στις υπόλοιπες λεωφορειολωρίδες της Θεσσαλονίκης, στα όρια του κεντρικού δήμου. «Λόγω της μειωμένης κυκλοφορίας των αυτοκινήτων, η οποία οφείλεται στο καλοκαίρι και στη χρήση της θερινής άδειας που κάνουν πολλοί, μπορεί να μην είναι τεράστιος αυτή τη χρονική περίοδο ο αντίκτυπος. Ομως σε όλες τις λεωφορειολωρίδες υπάρχει τεράστιο πρόβλημα λειτουργίας, το οποίο, κατά κύριο λόγο, οφείλεται στα ταξί και στις αυτοσχέδιες πιάτσες που αυτά σχηματίζουν μέσα στις λωρίδες όπου υποτίθεται ότι τα αστικά θα έπρεπε να κυκλοφορούν απρόσκοπτα», καταλήγει ο γραμματέας του Συνδικάτου Εργαζομένων ΟΑΣΘ.
Κάμερες
Η διοίκηση του ΟΑΣΘ, πάντως, όπως αναφέρει ο πρόεδρος, Χρήστος Στεφανίδης, θα προχωρήσει στην εγκατάσταση καμερών στη λεωφορειολωρίδα της οδού Εθνικής Αντιστάσεως, μέσω των οποίων θα καταγράφονται οι παραβάσεις και θα βεβαιώνονται κλήσεις. Τις κάμερες, που θα πληρωθούν από τον ΟΑΣΘ, θα τις διαχειρίζεται η τροχαία (όπως συμβαίνει και με τις κάμερες στις άλλες λεωφορειολωρίδες), η οποία και θα στέλνει στους παραβάτες οδηγούς το... μπιλιετάκι.
Οι κάμερες θα εγκατασταθούν σε τρία σημεία επί της Εθνικής Αντιστάσεως, παρότι πρόκειται για μία λεωφορειολωρίδα η οποία έχει μήκος μικρότερο από ένα χιλιόμετρο, αφού εκτείνεται από το ύψος της Μεγάλου Αλεξάνδρου, μέχρι την Αιγαίου, όπου «κουμπώνει» με τη λεωφορειολωρίδα της Β. Ολγας.
Ο δήμος
«Η δημοτική αστυνομία πηγαίνει καθημερινά στη λεωφορειολωρίδα και γράφει τους παραβάτες. Ομως τα μόλις 11 άτομα που απαρτίζουν το σώμα, τα οποία δουλεύουν σε τρεις βάρδιες, όλες τις μέρες της εβδομάδας, δεν είναι δυνατό να βρίσκονται όλη μέρα στην οδό Εθνικής Αντιστάσεως», σημειώνει ο δήμαρχος Καλαμαριάς, Θεοδόσης Μπακογλίδης.
Ο ίδιος αναφέρει ότι την ίδια ώρα ο δήμος γίνεται αποδέκτης παραπόνων από τους καταστηματάρχες της περιοχής για τις κλήσεις που κόβονται. Παράλληλα, επισημαίνει το γεγονός ότι επειδή επί δύο χρόνια η λεωφορειολωρίδα δε λειτουργούσε, απαιτείται χρόνος μέχρι να γίνει συνείδηση στους πολίτες ότι δεν επιτρέπεται πλέον η στάση και η στάθμευση οχημάτων στην Εθνικής Αντιστάσεως.
Ενταση της αστυνόμευσης, αλλά από το Σεπτέμβριο, οπότε και θα επιστρέψουν οι τροχονόμοι στις θέσεις τους, μετά από τις καλοκαιρινές τους άδειες, υπόσχεται ο διευθυντής Τροχαίας Θεσσαλονίκης, Θόδωρος Τυριακίδης.
Ανενεργή παραμένει επί της ουσίας η λεωφορειολωρίδα της οδού Εθνικής Αντιστάσεως, στην Καλαμαριά, η οποία έχει μετατραπεί σε χώρο προσωρινής ή και... μόνιμης στάθμευσης. Η συγκεκριμένη λεωφορειολωρίδα, σύμφωνα με ανακοίνωση του δήμου Καλαμαριάς, επρόκειτο να αρχίσει να λειτουργεί πριν από περίπου 15 μέρες, από τις 2 Ιουλίου. Κι αυτό διότι τότε εκδόθηκε... άδεια λειτουργίας της, μολονότι ήταν έτοιμη από τον Αύγουστο του 2010. Ωστόσο, αυτά τα δύο περίπου χρόνια, αλλά ακόμα και σήμερα, δε χρησιμοποιείται για το σκοπό που κατασκευάστηκε, για να έχουν, δηλαδή, προτεραιότητα τα μέσα μαζικής μεταφοράς, κυκλοφορώντας γρήγορα.
Ο ΟΑΣΘ
«Οχι μόνον δεν υπάρχει αστυνόμευση στη λεωφορειολωρίδα της οδού Εθνικής Αντιστάσεως, αλλά αντίθετα επικρατεί... μπάχαλο. Η λεωφορειολωρίδα είναι μονίμως και διαρκώς κατειλημμένη από οχήματα που σταθμεύουν εκεί, από οδηγούς που άλλος θέλει να πεταχτεί στην τράπεζα, άλλος σε κάποιο κατάστημα ή γραφείο και άλλος διότι θέλει να παρκάρει για να πάει στο σπίτι του», αναφέρει ο γραμματέας του Συνδικάτου Εργαζομένων ΟΑΣΘ, Κώστας Αγγελούδης.
Ο ίδιος υπογραμμίζει ότι «για να μπορέσει να λειτουργήσει η λεωφορειολωρίδα, απαιτείται ένα και μόνο πράγμα: βούληση. Η αστυνόμευση αποτελεί απαραίτητη προϋπόθεση, έτσι ώστε το μέτρο να γίνει λειτουργικό και αποδοτικό. Ειδάλλως δεν έχει νόημα να παίρνουμε μέτρα στη θεωρία και στην πράξη να τα ακυρώνουμε», επισημαίνει ο κ. Αγγελούδης.
Ο ίδιος, εξάλλου, περιγράφει με μελανά χρώματα την κατάσταση που επικρατεί και στις υπόλοιπες λεωφορειολωρίδες της Θεσσαλονίκης, στα όρια του κεντρικού δήμου. «Λόγω της μειωμένης κυκλοφορίας των αυτοκινήτων, η οποία οφείλεται στο καλοκαίρι και στη χρήση της θερινής άδειας που κάνουν πολλοί, μπορεί να μην είναι τεράστιος αυτή τη χρονική περίοδο ο αντίκτυπος. Ομως σε όλες τις λεωφορειολωρίδες υπάρχει τεράστιο πρόβλημα λειτουργίας, το οποίο, κατά κύριο λόγο, οφείλεται στα ταξί και στις αυτοσχέδιες πιάτσες που αυτά σχηματίζουν μέσα στις λωρίδες όπου υποτίθεται ότι τα αστικά θα έπρεπε να κυκλοφορούν απρόσκοπτα», καταλήγει ο γραμματέας του Συνδικάτου Εργαζομένων ΟΑΣΘ.
Κάμερες
Η διοίκηση του ΟΑΣΘ, πάντως, όπως αναφέρει ο πρόεδρος, Χρήστος Στεφανίδης, θα προχωρήσει στην εγκατάσταση καμερών στη λεωφορειολωρίδα της οδού Εθνικής Αντιστάσεως, μέσω των οποίων θα καταγράφονται οι παραβάσεις και θα βεβαιώνονται κλήσεις. Τις κάμερες, που θα πληρωθούν από τον ΟΑΣΘ, θα τις διαχειρίζεται η τροχαία (όπως συμβαίνει και με τις κάμερες στις άλλες λεωφορειολωρίδες), η οποία και θα στέλνει στους παραβάτες οδηγούς το... μπιλιετάκι.
Οι κάμερες θα εγκατασταθούν σε τρία σημεία επί της Εθνικής Αντιστάσεως, παρότι πρόκειται για μία λεωφορειολωρίδα η οποία έχει μήκος μικρότερο από ένα χιλιόμετρο, αφού εκτείνεται από το ύψος της Μεγάλου Αλεξάνδρου, μέχρι την Αιγαίου, όπου «κουμπώνει» με τη λεωφορειολωρίδα της Β. Ολγας.
Ο δήμος
«Η δημοτική αστυνομία πηγαίνει καθημερινά στη λεωφορειολωρίδα και γράφει τους παραβάτες. Ομως τα μόλις 11 άτομα που απαρτίζουν το σώμα, τα οποία δουλεύουν σε τρεις βάρδιες, όλες τις μέρες της εβδομάδας, δεν είναι δυνατό να βρίσκονται όλη μέρα στην οδό Εθνικής Αντιστάσεως», σημειώνει ο δήμαρχος Καλαμαριάς, Θεοδόσης Μπακογλίδης.
Ο ίδιος αναφέρει ότι την ίδια ώρα ο δήμος γίνεται αποδέκτης παραπόνων από τους καταστηματάρχες της περιοχής για τις κλήσεις που κόβονται. Παράλληλα, επισημαίνει το γεγονός ότι επειδή επί δύο χρόνια η λεωφορειολωρίδα δε λειτουργούσε, απαιτείται χρόνος μέχρι να γίνει συνείδηση στους πολίτες ότι δεν επιτρέπεται πλέον η στάση και η στάθμευση οχημάτων στην Εθνικής Αντιστάσεως.
Ενταση της αστυνόμευσης, αλλά από το Σεπτέμβριο, οπότε και θα επιστρέψουν οι τροχονόμοι στις θέσεις τους, μετά από τις καλοκαιρινές τους άδειες, υπόσχεται ο διευθυντής Τροχαίας Θεσσαλονίκης, Θόδωρος Τυριακίδης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας!