Τρίτη 13 Ιουλίου 2010

Θεσσαλονίκη: Τέσσερα χρόνια αναμονή για πιάτσες

ΤΗΣ ΝΤΟΝΙΑΣ ΚΑΝΙΤΣΑΚΗ
Ενα γραφειοκρατικό «γολγοθά» ανεβαίνει το Σωματείο Ιδιοκτητών Ταξί Θεσσαλονίκης «Ο Ερμής», με στόχο να κατασκευαστούν πιάτσες ταξί, καθώς διαπραγματεύεται περισσότερα από τέσσερα χρόνια με τρεις περιφερειακούς δήμους και σχεδόν ενάμιση με τον κεντρικό.
«Το Μάρτιο του 2009 καταθέσαμε πρόταση στο δήμο Θεσσαλονίκης, ζητώντας να κατασκευαστούν 12 πιάτσες ταξί. Από τότε μέχρι σήμερα τα δεδομένα έχουν αλλάξει δραματικά, καθώς λόγω της οικονομικής κρίσης υπάρχει τεράστια αναδουλειά. Ετσι, ακόμα και αν κατασκευαστούν οι 12 πιάτσες, δεν επαρκούν. Από τις ενέργειες του δήμου Θεσσαλονίκης είμαστε ευχαριστημένοι, καθώς προώθησε σχετικά γρήγορα το αίτημά μας, περνώντας το από το δημοτικό συμβούλιο, από όπου δόθηκε έγκριση», σημειώνει ο αντιπρόεδρος του «Ερμή», Δημήτρης Καρατάκης.
Ποια είναι η συνέχεια; Οπως εξιστορεί ο κ. Καρατάκης, μετά την έγκριση του δημοτικού συμβουλίου, απαιτείται έγκριση από τη Διεύθυνση Συγκοινωνιών της Νομαρχίας Θεσσαλονίκης. Η υπηρεσία αυτή απευθύνθηκε στον «Ερμή», ρωτώντας τη γνώμη του για τις πιάτσες. Δηλαδή αγνόησε το αρχικό αίτημα του σωματείου ζητώντας εκ νέου την άποψή του. Η διαδικασία αυτή σήμαινε... χαρτομάνι και βέβαια χάσιμο χρόνου. Αφού δόθηκε και αυτή η έγκριση, το θέμα έφυγε στην Τροχαία, που πρέπει να αποφανθεί αν οι προτεινόμενες πιάτσες πληρούν τα κριτήρια του νόμου. Εκεί βρίσκονται σήμερα οι 12 πιάτσες, όμως άγνωστο είναι αν παραμένουν 12 ή αν έχουν μειωθεί και κατά πόσο.
Περιφερειακά
Η κατάσταση είναι πολύ χειρότερη με τους περιφερειακούς δήμους. Οπως περιγράφει ο κ. Καρατάκης, περισσότερα από τέσσερα χρόνια... ζωής μετρά το αίτημα του «Ερμή» για την κατασκευή πιάτσας ταξί στη Νέα Κρήνη, έξω από το νοσοκομείο «Παναγία». «Ενώ όλοι ξέρουμε τι επικρατεί στη Νικολάου Πλαστήρα, με τα παράνομα παρκαρισμένα ΙΧ, μας πρότειναν η πιάτσα να γίνει κάτω από το νοσοκομείο, στην πλευρά της θάλασσας», αναφέρει ο κ. Καρατάκης.
Ο ίδιος επισημαίνει ότι εδώ και τέσσερα χρόνια δε βγαίνει άκρη ούτε με το δήμο Σταυρούπολης, για τη δημιουργία πιάτσας στη Νικόπολη, ενώ ανάλογη είναι η κατάσταση και με το δήμο Θέρμης, για τη δημιουργία πιάτσας στο Νέο Ρύσιο. «Ενοχλώ και ξαναενοχλώ στο δήμο Θέρμης, ζητώντας τη δημιουργία μιας πιάτσας ταξί σε ένα χωριό, η οποία θα εξυπηρετήσει πολύ κόσμο», υπογραμμίζει ο κ. Καρατάκης.
Τραγέλαφος
Και βέβαια δε λείπουν και τα... τραγελαφικά. Οπως, για παράδειγμα, η απαγόρευση δημιουργίας πιάτσας ταξί σε όλο τον άξονα της οδού Κ. Καραμανλή. Γιατί; Επειδή στο συγκεκριμένο δρόμο, που όλες τις ώρες της ημέρας υπάρχουν διπλοπαρκαρισμένα οχήματα, απαγορεύεται η στάση και η στάθμευση!
«Αυτήν τη στιγμή στη Θεσσαλονίκη κοροϊδευόμαστε αν νομίζουμε ότι υπάρχουν πιάτσες ταξί. Στην πόλη έχουμε 2.000 ταξί, τα οποία δεν είναι δυνατό να κυκλοφορούν άσκοπα», καταλήγει ο αντιπρόεδρος του «Ερμή».
Τις επόμενες μέρες ο υφυπουργός Προστασίας του Πολίτη, Σπύρος Βούγιας, όπως προανήγγειλε, θα συναντηθεί με τους εκπροσώπους των ταξιτζήδων προκειμένου να βρεθεί λύση στα προβλήματα που δημιουργούνται από τις τεράστιες ουρές των σταματημένων ταξί στις πιάτσες.
aggelioforos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...