Ταλαιπωρίας συνέχεια αναμένεται, από την ερχόμενη Τρίτη και για οχτώ μέρες, για τους κατοίκους, τους εργαζομένους και τους επισκέπτες της ανατολικής Θεσσαλονίκης, καθώς μετά την ανακατασκευή του οδοστρώματος στην οδό Εθνικής Αντιστάσεως στο Φοίνικα, τα συνεργεία πιάνουν δουλειά στο υπόλοιπο κομμάτι, από το στρατόπεδο Νταλίπη μέχρι τη νομαρχία.
Ο υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Γιάννης Μαγκριώτης, είχε ανακοινώσει τη βούληση για ολοκλήρωση της βελτίωσης στον άξονα, που αποτελεί ουσιαστικά την ανατολική είσοδο του πολεοδομικού συγκροτήματος. Εμενε να εξασφαλιστεί η χρηματοδότηση. Οπως ανακοίνωσε η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, ο προϋπολογισμός του έργου θα φτάσει στο ένα εκατομμύριο ευρώ κι έτσι θα αποκατασταθεί το κατεστραμμένο οδόστρωμα, που μάλιστα δέχεται πολύ μεγάλη κίνηση και καθίσταται επικίνδυνο.
Οι εργασίες συντήρησης και βελτίωσης θα διαρκέσουν μέχρι την τελευταία μέρα του Αυγούστου και θα πραγματοποιούνται καθημερινά από τις 8 το πρωί ώς τις 8 το βράδυ.
Οπως τόνισε η γενική γραμματέας της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, Μαρία Λιονή, «στόχος μας είναι η ανατολική είσοδος του πολεοδομικού συγκροτήματος να αποκτήσει χαρακτηριστικά ασφαλούς και σύγχρονης οδού. Η νέα επέμβαση θα γίνει από τη διασταύρωση με την οδό Ερυθρού Σταυρού μέχρι τη διασταύρωση με την οδό Μητροπολίτη Κυδωνιών Γρηγορίου».
Σε δύο λωρίδες
Οι εργασίες θα εκτελούνται στις δύο συνεχόμενες λωρίδες κυκλοφορίας και η κίνηση των οχημάτων θα γίνεται στις δύο ελεύθερες λωρίδες, με την κατάλληλη σήμανση. Τα αστικά λεωφορεία που διέρχονται από την οδό Εθνικής Αντιστάσεως δε θα χρησιμοποιήσουν εναλλακτική διαδρομή, όμως σε όλη τη διάρκεια των εργασιών δε θα λειτουργούν οι στάσεις στις οποίες θα βρίσκονται τα μηχανήματα των έργων. Η εξυπηρέτηση των επιβατών θα γίνεται μέσω προσωρινών στάσεων, σε ασφαλή απόσταση από τον τόπο εκτέλεσης των εργασιών, οι οποίες θα επιλέγονται από τους υπεύθυνους του ΟΑΣΘ και την Τροχαία.
Μετά την ολοκλήρωση των έργων αναμένεται να ακολουθήσει η κατασκευή της λεωφορειολωρίδας, που θα συνδεθεί με την υπάρχουσα κι έτσι θα περιοριστούν οι θέσεις στάθμευσης στην περιοχή. Ομως, το σημαντικότερο είναι η ταχύτερη και ασφαλέστερη κυκλοφορία των αστικών λεωφορείων, ο αριθμός των οποίων είναι πολύ μεγάλος στο συγκεκριμένο δρόμο. Σήμερα τα λεωφορεία αναγκάζονται να κάνουν ελιγμούς και να φτάνουν μέχρι τη μέση του δρόμου, καθώς οι δύο λωρίδες είναι μονίμως κατειλημμένες, αφού πολλοί διπλοπαρκάρουν τα αυτοκίνητά τους. AGGELIOFOROS.GR
Ο υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Γιάννης Μαγκριώτης, είχε ανακοινώσει τη βούληση για ολοκλήρωση της βελτίωσης στον άξονα, που αποτελεί ουσιαστικά την ανατολική είσοδο του πολεοδομικού συγκροτήματος. Εμενε να εξασφαλιστεί η χρηματοδότηση. Οπως ανακοίνωσε η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, ο προϋπολογισμός του έργου θα φτάσει στο ένα εκατομμύριο ευρώ κι έτσι θα αποκατασταθεί το κατεστραμμένο οδόστρωμα, που μάλιστα δέχεται πολύ μεγάλη κίνηση και καθίσταται επικίνδυνο.
Οι εργασίες συντήρησης και βελτίωσης θα διαρκέσουν μέχρι την τελευταία μέρα του Αυγούστου και θα πραγματοποιούνται καθημερινά από τις 8 το πρωί ώς τις 8 το βράδυ.
Οπως τόνισε η γενική γραμματέας της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, Μαρία Λιονή, «στόχος μας είναι η ανατολική είσοδος του πολεοδομικού συγκροτήματος να αποκτήσει χαρακτηριστικά ασφαλούς και σύγχρονης οδού. Η νέα επέμβαση θα γίνει από τη διασταύρωση με την οδό Ερυθρού Σταυρού μέχρι τη διασταύρωση με την οδό Μητροπολίτη Κυδωνιών Γρηγορίου».
Σε δύο λωρίδες
Οι εργασίες θα εκτελούνται στις δύο συνεχόμενες λωρίδες κυκλοφορίας και η κίνηση των οχημάτων θα γίνεται στις δύο ελεύθερες λωρίδες, με την κατάλληλη σήμανση. Τα αστικά λεωφορεία που διέρχονται από την οδό Εθνικής Αντιστάσεως δε θα χρησιμοποιήσουν εναλλακτική διαδρομή, όμως σε όλη τη διάρκεια των εργασιών δε θα λειτουργούν οι στάσεις στις οποίες θα βρίσκονται τα μηχανήματα των έργων. Η εξυπηρέτηση των επιβατών θα γίνεται μέσω προσωρινών στάσεων, σε ασφαλή απόσταση από τον τόπο εκτέλεσης των εργασιών, οι οποίες θα επιλέγονται από τους υπεύθυνους του ΟΑΣΘ και την Τροχαία.
Μετά την ολοκλήρωση των έργων αναμένεται να ακολουθήσει η κατασκευή της λεωφορειολωρίδας, που θα συνδεθεί με την υπάρχουσα κι έτσι θα περιοριστούν οι θέσεις στάθμευσης στην περιοχή. Ομως, το σημαντικότερο είναι η ταχύτερη και ασφαλέστερη κυκλοφορία των αστικών λεωφορείων, ο αριθμός των οποίων είναι πολύ μεγάλος στο συγκεκριμένο δρόμο. Σήμερα τα λεωφορεία αναγκάζονται να κάνουν ελιγμούς και να φτάνουν μέχρι τη μέση του δρόμου, καθώς οι δύο λωρίδες είναι μονίμως κατειλημμένες, αφού πολλοί διπλοπαρκάρουν τα αυτοκίνητά τους. AGGELIOFOROS.GR
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας!