Τρίτη 18 Ιουνίου 2013

Ο τζόγος με κατέστρεψε λέει ο Μ. Καραμπέρης

Στον τζόγο έριξε τα... αμαρτήματα του ο Μάρκος Καραμπέρης. Κατά τη διάρκεια της απολογίας του ενώπιον του Τριμελούς Εφετείου Κακουργημάτων Θεσσαλονίκης, ο κατηγορούμενος επιχειρηματίας αρνήθηκε ότι είναι αρχηγός κυκλώματος τοκογλυφίας και εκβίασης. Σχετικά με τους δύο αυτόχειρες της υπόθεσης, τόνισε ότι σε κανέναν από τους δύο δεν χορήγησε δάνειο.

Στην αρχή, εμφανώς συγκινημένος, ζήτησε συγγνώμη απ' όλους και για όλα, παρακαλώντας τους δικαστές να μην τον δικάσουν με βάση την περιρρέουσα ατμόσφαιρα. "Ελάχιστοι πιστεύουν την έλξη μου με το τζόγο. Μόλις απελευθερωθώ θα ιδρύσω έναν φορέα για να βοηθήσω όσους έχουν πρόβλημα" ανάφερε εξιστορώντας το βίο και την πολιτεία του.

"Έχανα κι έπαιρνα μεγάλα ποσά, εκατομμύρια ευρώ. Δυστυχώς η εμμονή μου με τον τζόγο κρεμόταν ως δρεπάνι θανάτου για μένα" είπε ο κατηγορούμενος. Επισήμανε ότι κληρονόμησε νυχτερινά κέντρα, ακίνητα, μετρητά κι ένα πιθάρι χρυσαφικά από τον πατέρα του, ενώ  επένδυσε χρηματικά ποσά από δάνεια για τα ακίνητα, που σήμερα βρίσκονται δεσμευμένα και υπό πλειστηριασμούς. "Τώρα είμαι τελειωμένος. Θα μου τα πάρουν για ένα κομμάτι ψωμί. Οι τράπεζες είναι ο μεγαλύτερος τοκογλύφος" δήλωσε ενώπιον του δικαστηρίου, συμπληρώνοντας ότι χρωστάει 8 εκατ. ευρώ.

"Το 1992, πήρα τη Μοσχολιού, τον Καλογιάννη κι όλη την ορχήστρα από το μαγαζί μου και πήγαμε να παίξουμε στα Διαβατά. Με δικά μου έξοδα αποφυλακίστηκαν 20 άτομα και πλήρωσα 20 aircondition για τις φυλακές" ανέφερε για την κοινωνική του δράση, ενώ για την εμπλοκή του με την  πολιτική και την υποψηφιότητά του ως περιφερειακός σύμβουλος, σημείωσε: «Ο Καρατζαφέρης μ' έβρισε, με είπε "παλιάνθρωπο", όταν έμαθε τα νέα, ενώ  ξέχασε ότι πλήρωσα 280.000 ευρώ τους αστακούς όταν έφερε τους δημοσιογράφους».

Γέλια στο ακροατήριο, αλλά και στην έδρα, προκάλεσε η περιγραφή του τροχαίου ατυχήματος κατά τη μεταγωγή του από το νοσοκομείο προς τις φυλακές Νιγρίτας Σερρών, όπου κρατείται. «Οι "ζητάδες", περνώντας από τη διασταύρωση, έκαναν νόημα να σταματήσει η κυκλοφορία. Ο άλλος όμως προσπέρασε το σταματημένο αυτοκίνητο κι έπεσε πάνω μας. Η κλούβα αναποδογύρισε και βρέθηκα ανάσκελα με χειροπέδες και μια φορητή τηλεόραση στην αγκαλιά» είπε.

Για τους συγκατηγορουμένους του ο Μ. Καραμπέρης είπε ότι δεν έχουν σχέση με όσα τους αποδίδονται. Είπε ότι έδωσε δάνειο 100.000 σε ιδιοκτήτη εταιρίας φωτοβολταϊκών, επειδή ήθελε ν' ασχοληθούν με τη συγκεκριμένη δουλειά τα παιδιά. «Έβαλα το Γ. Φερέτη να μεσολαβήσει επειδή ήταν ο πιο έμπιστος άνθρωπός μου στη Θεσσαλονίκη. Μου έφερε το παιδί μου με μετάθεση. Μου χρωστάει χρήματα, του έδινα χρηματικά ποσά ως δώρα και η γραμματέας μου έγραφε δίπλα "νταβατζιλίκι"» ανέφερε.

Για τον πρώην προϊστάμενο του ΣΔΟΕ Χ. Παπαχατζή και πρώην πρόεδρο της ΠΑΣΚΕ Εφοριακών, είπε ότι "μου είπε ότι θα ελεγχθώ. Επί 38 χρόνια κάνω φορολογική δήλωση και δήλωνα τα πάντα. Υπήρχε εκτίμηση προς το πρόσωπο μου. Δεν ζήτησα τίποτα, δεν του έδωσα τίποτα".

Η απολογία συνεχίζεται σήμερα. Παράλληλα, στο Δικαστικό Μέγαρο Θεσσαλονίκης, σε Τριμελή Εφετεία Κακουργημάτων, δικάζονται και άλλα δύο κυκλώματα τοκογλυφίας με φερόμενους ως αρχηγούς τους Γ. Πολυμέρη και Δ. Λαμπάκη.

Β.ΠΑΠΑΝΑΣΤΑΣΟΥΛΗΣ/enet.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...