Πέμπτη, 20 Φεβρουαρίου 2014

«Απογειώθηκε» κατά 35% η γραμμή του τρένου Αθήνα - Θεσσαλονίκη

Στον τομέα των επιβατικών μεταφορών το μερίδιο των σιδηροδρομικών μετακινήσεων στον άξονα Αθήνα - Θεσσαλονίκη έφτασε στο 35%, λόγω και της αύξησης της τιμής της βενζίνης και των διοδίων.


Για «απογείωση» της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, εφόσον εισέλθει σ' αυτήν ένας σωστός επενδυτής, έκανε λόγο, χθες, από τη Θεσσαλονίκη, ο πρόεδρος της, Αθανάσιος Ζηλιασκόπουλος, αποκαλύπτοντας πως στον τομέα των επιβατικών μεταφορών το μερίδιο των σιδηροδρομικών μετακινήσεων στον άξονα Αθήνα - Θεσσαλονίκη έφτασε στο 35%, λόγω και της αύξησης της τιμής της βενζίνης και των διοδίων.


Ο κ. Ζηλιασκόπουλος επισήμανε πως τον επόμενο μήνα ξεκινά η υλοποίηση της συμφωνίας μεταξύ Hewlett Packard, Cosco και ΤΡΑΙΝΟΣΕ, που προβλέπει πως τα προϊόντα της πρώτης από το λιμάνι του Πειραιά θα προωθούνται σιδηροδρομικά στην Τσεχία.

«Μπαίνουμε έτσι στις παγκόσμιες εφοδιαστικές αλυσίδες», είπε, υπογραμμίζοντας, ωστόσο, και τις δυσκολίες του εγχειρήματος, καθώς τα σιδηροδρομικά δίκτυα των χωρών που εμπλέκονται σε αυτό (Ελλάδας, ΠΓΔΜ, Σερβίας, Ουγγαρίας, Σλοβακίας και Τσεχίας) θα πρέπει να ευθυγραμμιστούν με τις απαιτήσεις του project.

«Αν πετύχει αυτό το έργο, θα χρειαστούν και άλλες υποδομές και επενδύσεις στην τεχνογνωσία», τόνισε, καθώς πλέον η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα μπορεί να μεταφέρει σιδηροδρομικά φορτία σ' όλες τις χώρες μέχρι την Τσεχία.

Αναφερόμενος στις κινήσεις εξυγίανσης της εταιρείας, υπογράμμισε πως τα κέρδη EBITDA έφτασαν πέρσι τα 2 εκατ. ευρώ, ενώ συνολικά 250 γκισέ της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ανά τη χώρα λειτουργούν πια με outsourcing.

Ο πρόεδρος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ εστίασε ιδιαίτερα στις προοπτικές του λιμένα της Θεσσαλονίκης, που είναι ίσως ο μεγαλύτερος πελάτης της εταιρείας, καθώς καθημερινά φεύγουν από αυτό 8-10 τρένα με χύδην κυρίως φορτίο για γειτονικές χώρες.

Στο πλαίσιο της συνεργασίας μεταξύ ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ΟΛΘ εντάσσεται και η σχεδιαζόμενη σιδηροδρομική σύνδεση του λιμένα της Θεσσαλονίκης με τέσσερις μεγάλες βαλκανικές πρωτεύουσες, αλλά και με την Κωνσταντινούπολη.

Τέλος, ο κ. Ζηλιασκόπουλος πρόσθεσε πως στρατηγικά η ΤΡΑΙΝΟΣΕ στοχεύει να γίνει ο κύριος provider σιδηροδρομικών υπηρεσιών στη ΝΑ Ευρώπη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...